Jun 26, 2007

Tack för fint email Bengt!

Hej Paulina!
Jag heter Bengt Lagerstedt, jobbar som pressfotograf på Borås Tidning
sedan många år.
Jag jobbade idag, midsommardagen, hade inte mycket att göra så jag
surfade på nätet.
Jag råkade få upp din hemsida och där satt jag och tittade på dina
bröllopsbilder väldigt länge.
Vilka bilder du tar, helt fantastiskt. Jag har ju sett många
bröllopsbilder i tjänsten, själv har jag tagit en hel
del bröllop privat och även i jobbet. Men jag har aldrig sett någon
fotograf ta de bilderna du har tagit.
Spontana, lekfulla, naturliga, avspända, personliga. Dessutom har du
blandat svartvita bilder med färgbilder.
Mycket effektfullt. Musiken till bidrar också till helheten.
Måste nu gå och få tag i dina böcker, antingen på bilblioteket eller
i bokhandeln.
Att jag är så imponerad beror nog på att jag tycker själv mycket om
att fotografera människor i alla åldrar.
Det har ju blivit en hel del under årens lopp, när jag såg dina
bilder var det som att få en vitamininjektion.
Det var längesedan jag blev så imponerad av att se på bilder, du har
helt klart inspirerat mig.
Lycka till även i fortsättningen med dina bilder.
Hälsningar Bengt Lagerstedt